//
Sosyal Medya Uygarlığında Yaratıcılık

 

 

Günümüzün yükselen trendlerinden sosyal medya, her an yeni keşiflerin
yapıldığı, çağımızın en dinamik pazarlama iletişimi platformu. Bu mecrada etkin
bir şekilde var olmak için neler yapılmalı? Erişimi artırmak mi önemli, etkileşim
sağlamak mı? Konvansiyonel mecralardaki yaratıcı pazarlama kampanyalarının
aynısını bu mecrada da uygulayabilir miyiz? Tüm Bu soruların cevapları ‘Sosyal
Medya Uygarlığında Yaratıcılık’
etkinliğinde…

ING BANK Türkiye sponsorluğunda gerçekleşecek ‘Sosyal Medya Uygarlığında
Yaratıcılık’
etkinliği 24 Nisan 2014, Perşembe günü 09:00-14:30 arası, İzmir
Hilton’
da gerçekleşecek.

Konusunda Türkiye’nin önde gelen konuşmacılarının sosyal medya stratejilerini
ve uygulamalarını planlama süreçleriyle birlikte aktaracağı etkinliği kaçırmamak
için aşağıdaki linkten kayıt olmanız yeterli.

İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencilerinden oluşan Şapka
Takımı’nın gelenekselleşen bu sosyal medya etkinliğine katılım ücretsiz.

Sosyal Medya Uygarlığında Yaratıcılık Etkinliği Programı

24 Nisan 2014, İzmir Hilton

09:00-09:15 Açılış Konuşmaları

09:15-09:30 Yaratıcılık, Sosyal Medya ve Yerel Reklamcılık
İzmir Reklamcılar Derneği – Yiğit Sal

09:30-10:00 #BirTweetimeBakar: Sosyal Medyada Yaratıcı Kampanya Nasıl Uygulanır?
ING Bank – Şafak Erkol

10:00-10:30 Markalar Sosyal Medyayı Nasıl Dinlemeli?
TT Boom – Emrah Aditatar

10:30-11:15 Yaratıcılık ve Medya
OMD – Nüzhet Algüneş

11:15-11:30 Kahve arası

11:30-12:15 Konvansiyonel Yaratıcılık – Dijital Yaratıcılık
Tribal Worldwide İstanbul – Arda Erdik

12:15-13:00 ING Bank’ın Mobil Bankacılık Stratejisi
ING Bank – Özge Yılmazkurt

13:00-13:45 Yaratıcı Dijital Ajans Olmak
Alafortanfoni – Demir Çilingir

13:45 Kapanış

Kayıt Formu: buraya tıklayınız