Sayı:2

Sosyal medya uygarlığına yolculuk

“Değerli iletişimciler yetiştirme” sloganı ile kendini konumlandıran İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi, gündemde olan konuları eğitim öğretim programına dahil etmenin yanı sıra iletişim alanındaki gelişmeleri sektörle de paylaşmaya devam ediyor. Bu anlamda öğrenci grubumuz Şapka Takımı ile birlikte düzenlediğimiz 15 Nisan 2011 tarihinde, “Sosyal Medya Uygarlığında Pazarlama İletişimi” söyleşimizde, Ömer Ekinci, Sinan Ata, Sevil Mert, Fatmanur Erdoğan, Dost Karaahmetli, Çiğdem Özkan ve Ercüment Büyükşener’i ağırladık.

İstanbul’da profesyoneller ile buluşma

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından İstanbul’a düzenlenen sektör gezisine katılan 3. ve 4. sınıf öğrencilerimiz, hayallerindeki iş yerlerini gezerek, yapmak istedikleri meslekler hakkında yerinde bilgi sahibi oldu. Gezide, Young & Rubicam Reklamevi, Reklamcılık Vakfı, LeoPR ve Leo Burnett, Sesli Harfler, Petrol Ofisi ziyaret edilen yerlerden bazıları oldu.

İletişim Günleri

Bu yıl ikincisi düzenlenen “İletişim Günleri II”, 10-14 Mayıs 2011 tarihleri arasında İzmir Ekonomi Üniversitesi, İletişim Fakültesi stüdyolarında alanının usta isimlerini ağırladı.

Atölye dersi konuklarımız

Pazarlama İletişiminde Uygulamalı Atölye dersi kapsamında, iletişim sektöründe çalışmakta olan isimlerin 4. sınıf öğrencilerimizle olan buluşmaları devam ediyor.

 

Reklam Arası etkinliği ilk durağında

Öğrenci grubumuz Şapka Takımı’nın düzenlediği “Reklam Arası” adlı etkinliğin ilk durağı Özel Tevfik Fikret Lisesi oldu. Buluşmada, seçilen eğlenceli televizyon reklamlarını birlikte izleyen Şapka Takımı ve Tevfik Fikret Lisesi öğrencileri keyifli bir sohbet gerçekleştirdiler.

2 thoughts on “Sayı:2

  1. Gerçekten PRA ve Ünivers oldukça güzel çalışmalar. PDF formatlı hallerini bulabileceğim bir kaynak bulunuyor mu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *